رژیم درمانی اینترنتی

www.datmi.ir

جهت انجام رژیم درمانی غیر حضوری فقط کافی است به شماره واتساپ داتمی کلينيک پیام ارسال نماييد و بعد از رزرو وقت مشاوره تصویری با پزشک مجموعه، رژیم مناسب خود را دریافت نمایید و به وزن ایده آل خود برسید.

پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرن و ماشینی از یک سو و دستکاری طبیعت و شیوع آلودگی هوا از سوی دیگر منجر تغییر سبک زندگی و رواج کم تحرکی شده است.
کم تحرکی منجر به شیوع بیماریهای دیابت،فشار خون،چربی خون،ناراحتی قلبی،افسردگی ها ،چاقی و ..شده است

بنابراین امروزه تغذیه صحیح و اصلاح سبک زندگی و ورزش از راههای مقابله با چاقی می باشد.
بعد از پیدایش پاندمی کرونا ویروس و خانه نشینی، زندگی افراد بیش از پیش با بی تحرکی مانوس شد و شاهد شیوع چاقی و اضافه وزن در جامعه هستیم.و لذا نقش تغذیه و رژیم درمانی پر رنگ تر شد.
ما در کلینیک داتمی با ارائه رژیم غذایی مناسب زیر نظر پزشکان متخصص در این زمینه و براساس آخرین متد روز دنیا در رسیدن به زیبایی،سلامتی و شادابی بیشتر شما را همراهی مینماییم.
همچنین در این کلینیک رژیم ورزشکاری،رژیم افزایش و کاهش وزن،رژیم دیابتی بر اساس علم نوین روز ارائه میگردد.
لازم به ذکر است ،در صورتی که امکان حضور در کلینیک برای شما مهیا نبود با هماهنگی قبلی میتوانیم شرایط مکالمه تصویری با پزشک را برای شما مهیا نماییم و بعد از مشاوره کامل با پزشک رژیم غذایی را برای شما ارسال نماییم.
در صورت تمایل نیز می توانید از خدمات لاغری موضعی با دستگاه (بدون درد و بدون عارضه)، طب سوزنی لاغری و مزوتراپی لاغری همزمان با اصلاح رژیم غذایی بهره ببرید و تاثیر بیشتر را شاهد باشید.

 

Untitled-2