لیزر موهای زائد

دکتر عاطفه میرزایی
دکتر عاطفه میرزایی

لیزر موهای زائد

آیا به دنبال راهی برای حذف موثر و بدون درد موهای زائد خود هستید؟!

کلینیک دکتر میرزایی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی نوری بدون درد و عارضه، امکان حذف موهای زائد شما را فراهم می‌کند.

لیزر SHR- E light یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا می‌باشد که دارای مجوز FDA است. این دستگاه سریع‌ترین دستگاه لیزر بوده و مجهز به قوی‌ترین  خنک‌کننده  ها می‌باشد.

این نوع لیزر برای انواع پوست و مو ازجمله پوست‌های تیره و روشن و موهای ضخیم و نازک بهترین کارایی را دارد، به این دلیل در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است.

به این ترتیب این کلینیک یک انتخاب موثر و با هزینه مناسب برای رفع موهای زائد با لیزر می باشد، که دستیابی به نتایج عالی در رابطه با لیزر موهای زائد بدن را برای افراد متقاضی تضمین می نماید.

 

دکتر عاطفه میرزایی
دکتر عاطفه میرزایی

مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر میرزایی:

تخفیف شگفت انگیز  به همراه یک جلسه میکرودرم رایگان به هر نفر هدیه ای از طرف کلینیک به مراجعین جدید خواهد بود. تمامی مراجعین محترم پکیج های لیزر از این افر بهره مند خواهد شد.

از بین بردن موهای زائد بدن ، در محیطی آرام و با حضور کادری مجرب و تیمی از حرفه ای ترین اپراتورهای لیزر، تحت نظر دکتر عاطفه میرزایی، با روشی بی خطر، موثر و  بدون درد صورت می پذیرد.

کدام یک از نواحی بدن را می‌توان با استفاده از لیزر درمان کرد؟

لیزر موهای زائد را می‌توان برای همه نقاط بدن مورداستفاده قرار داد.

 

احساس بیمار در هنگام لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد معمولاً یک روش درمانی بسیار راحت است. در حقیقت بیمار در هنگام استفاده از این روش درمانی در این کلینیک تقریبا احساس دردی  ندارد. به‌هرحال توجه داشته باشید که این سیستم یکی از معدود روش‌های مورداستفاده برای رفع موهای زائد بدن است که نیاز به استفاده از ژل‌های بی‌حسی قبل از شروع درمان نیست.

دکتر عاطفه میرزایی
دکتر عاطفه میرزایی

امکان بازگشت فوری به فعالیت‌های عادی و شغلی پس از درمان وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان فعالیت‌های عادی و شغلی خود را شروع کنید. پس از لیزر موهای زائد،ممکن است اطراف فولیکول مو کمی قرمزی و تورم مشاهده ‌شود و این شرایط نشانه‌ای از واکنش مناسب ناحیه موردنظر به روش درمانی می‌باشد. هرچند در این زمان لازم است از مصرف کرم‌های خاص همچون کرم‌های حاوی اسید گلیکولیک یا رتینوئیدها یا سایر موارد مانند آن اجتناب شود، استفاده از لوازم آرایشی به فاصله کوتاه پس از درمان بر روی ناحیه درمان شده بلامانع خواهد بود.

تعداد جلسات موردنیاز برای رفع کامل موهای زائد ؟

تعداد جلسات درمانی برای هر بیمار متفاوت است. معمولاً، بیمارانی که پوست روشن دارند به حدود ۶ جلسه درمانی و بیماران دارای پوست تیره‌تر به ۶تا ۸ جلسه درمانی نیاز دارند که فاصله تقریبی بین این جلسات می‌بایست ۴ تا ۶ هفته باشد تا به‌این‌ترتیب بتوان به نتایج رضایت‌بخش دست یافت.

 

کلینیک datmi.ir خدمات زیبایی، لیزر،لاغری و تناسب اندام خود را طبق علم نوین پزشکی (cosmetic medicine) با مدیریت دکتر عاطفه میرزایی (عضو انجمن لیزر پزشکی ایران و عضو انجمن جراحان ایران) ارائه می نماید.

Untitled-2

« 1 از 3 »